Recenze bez spoileru: Premiérové ​​epizody Hawkeye otevírá MCU na úrovni ulice

Nejnovější televizní seriál Marvel Studios dává poslední z původních šesti Avengers jeho sólový výlet, ale také představuje Hawkeye příští generace. Kate Bishop se poprvé objevila v Marvel Comics v Young Avengers v roce 2005, takže bylo jen otázkou času, než byla představena do MCU. V premiérových epizodách Hawkeye se příběh zaměřuje pouze na Kate Bishop z Hailee Steinfeldové a její zajímavé spojení s Clint Barton z Jeremyho Rennera. Prakticky každý Marvel Studios kloub, protože Avengers: Endgame byla zaměřena na důsledky života ve světě se superhrdiny. Tento příběh se neliší, ale v tomto případě mají důsledky ve hře jen málo dokončit s Avenger-ing a vše, co skončí s tím, jak Barton strávil svůj čas během „výpadu“.

Přehlídka zdůrazňuje vztah a chemii mezi Clint a Kate. Ať už ve světě vyprávění nebo v reálném světě, je spravedlivé se zeptat: „Je Hawkeye někdo oblíbený Avenger?“ Přesto, navzdory jakémukoli přetrvávajícímu rozhořčení o jeho osudu ve srovnání s Black Widow’s, premiérové ​​epizody Hawkeye nám připomínají, že Clint Barton byl vždy schopný a zábavný hrdina. Renner znovu oživuje Bartonovo kouzlo, protože neochotný dobrodruh se jednou mnohem více odtáhl od své milované rodiny na superhrdinu.

Na druhé straně biskup je klasický mladý superhrdina. Neví, kde se hodí do světa. Má řadu užitečných dovedností, včetně boje proti ruce a lukostřelbu, ale postrádá takový směr, který je superhrdina obvykle motivuje vpřed. Upřímně řečeno, nalezení této cesty vypadá jako o čem bude tato série. Naštěstí dynamika mezi Rennerem a Steinfeldem slibuje, že prohlížení Kate zjistí, že její cesta bude výbuch.

X

Mario Kart DLC Gold Rush.mp4

0 sekund 12 minut, 40 sekund

Žít
00:00
12:40
12:40

Show Kate a Clint

Obrázek Mary Cybulski prostřednictvím Marvel Studios

Srdcem této série bude prakticky určitě vztah mezi Clint a Kate. To dává smysl, protože některé z nejlepších raných příběhů Kate Bishop v komiksu byly také o tom. Naštěstí je Clintův postoj „já příliš starý pro tento shit“ dobrým kontrastem k dychtivosti Kate bojovat proti dobrému boji. Ve skutečnosti úvodní scéna pořadu stanoví jak to, a proč je Hawkeye jejím oblíbeným Avengerem. Z řady Disney+ je Hawkeye první, kdo nám opravdu poskytl mentora a učňovské párování. Dynamika, která bude mnoho zajímavých, je to, jak se Clint rozhodne mentorovat Kate a jak tvrdě se ji snaží odradit od „života“.

Aniž by se dostali do spoilerů, vypravěči dělají skvělou volbu, když se týká toho, co konkrétně musí Clint poučit Kate. Pro všechny Whinnyingové těmi, kteří nazývají každou ženu protagonistku „Mary Sue“, není komplexní fyzický a dovednost v boji a zbraních příliš narativně zajímavý. Nejlepší mentorské a učední vztahy v beletrii jsou ty, kde zkušenost bývalého učí pro druhé lekci.

Stejně jako někteří fanoušci MCU si přejí, aby to byla černá vdova místo toho, aby tam Hawkeye žila svůj život, tento příběh by mohl být také pro Clint velmi dobrý. Důsledky jsou velkým problémem ve fázi 4. Dávat Clint někomu jinému mentorovi, jako to udělal Natasha poté, co mu byla defekována, může pomoci překonat vinu jeho přeživší. Clint tolik neodešel, když se vzdal, že je hrdina. Pomáhat Kate se stát nejlepším Hawkeye, který může být, je způsob, jak opustit hru Hero nejlepším způsobem.

MCU na úrovni ulice ožívá v premiérových epizodách Hawkeye

Obrázek Chuck Zlotnick prostřednictvím Marvel Studios

Když jsem sledoval premiérové ​​epizody Hawkeye, připomněl jsem radostnou směšnost superhrdinového lukostřelce. V Avengers: Age of Ultron, Renner dostal dokonce krátký projev, který naznačoval. “Dobře, podívej, město létá, bojujeme s armádou robotů a já mám luk a šíp,” řekl Wandě Elizabeth Olsenové a dodal: “Nic z toho nedává smysl.” Jak však dokázala první sezóna Arrow, dává to trochu mnohem větší smysl, když Super-Archer bojuje proti zločincům na úrovni ulic. Moje oblíbená scéna z přívěsu Hawkeye je tento krátký výstřel teplákového soupravy mafie, který v okně lobuje koktejl Molotov v Clint, a chytí ji a hodí ho zpět. Když pravidelní lidé jdou proti bohům, mohou vypadat slabý nebo alespoň nadbytečný. Když pravidelný lidský avenger stoupá proti pravidelným starým lidem? Není to ani fér.

Špatnou částí eskalace na MCU je, že každé riziko musí ohrozit existenci. Z jiné dimenze přichází démon, který ukončí celý život. Vesmír se trhá od sebe a mísí s jinými realitami. Bohové zničí Zemi. Ale superhrdinový příběh nemusí mít tyto úžasné sázky. Mohou to být jen někteří velmi špatní lidé, kteří se snažízranit některé nevinné. To je všechno drama a sázky, které opravdu potřebujete. Falcon a zimní sezónu to pochopili a myslím, že to dělá také Hawkeye.

Hawkeye má premiéru ve středu 24. listopadu 2021, na Disney+

Co jste mnozí nadšeni vidět v premiérových epizodách Hawkeye? Sdílejte své myšlenky, reakce a teorie v komentářích níže.